Pelantikan Pengawas 2012

Tarikh   : 19 Januari 2012

Tempat  : Dewan SMK (P) Treacher Methodist

Taniah telah diucapkan kepada semua pengawas menengah atas dan menengah rendah di sekolah kita. Hari ini merupakan hari yang amat penting kepada mereka yang akan dilantik. Satu memorabilia telah ditinggalkan kepada mereka dalam sepanjang hayat mereka. Majlis ini diadakan khusus untuk melantik pengawas baru di sekolah kita. Ini merupakan satu tanda penghargaan terhadap mereka yang amat berjasa kepada mereka yang telah banyak berjasa kepada sekolah kita. Majlis ini dengan segala hormatnya telah dirasmikan oleh Puan Hajah Noriza bt Dato’ Sulaiman, pengetua SM Sains Raja Tun Azlan Shah.

Hari ini turut merupakan hari perasmian bagi bilik Anjung Bitara, iaitu bilik pengawas. Bilik ini mula dibina pada tahun lepas dan telah disiapkan pada tahun ini. Bilik Anjung Bitara telah  digunakan semasa  menggadakan mesyuarat dan  memproseskan hal-hal displin pelajar.  Peraturan-peraturan sekolah turut dicetak dan diletakkan dalam bilik ini untuk mengingatkan para pelajar supaya tidak melanggar peraturan.

Three..Two..One….Smile~~~ xDD
 
 
wow~~banyaknya pengawas~~jangan bersembang..nanti kena tangkap pula~~shhhhhh…..
 
 
wah~~banyaknya peraturan…berhati-hati yer..jangan terlanggar peraturan ya~~
 
 
Tanda tangan Puan Hajah Noriza~~
 
 
Gambar para pengawas menengah rendah~~ Pelajar yang kat tengah tu..kenapa ada space di antara kamu punya?? bergaduh ke..? xD
 
 
Gambar para pengawas menengah atas~~
 
 
Majlis makan selepas pelantikan pengawas..cikgu~~saya pun nak~~ xP
 

Leave a comment